لبخند زندگی

هنوز هم میان هیاهوی این آدم ها می توان شاد بود،می شود حضور خدا را حس کرد

لبخند زندگی

هنوز هم میان هیاهوی این آدم ها می توان شاد بود،می شود حضور خدا را حس کرد

سلام خوش امدید
من از هیاهوی این دنیا فقط تو را می خواهم تو هم از هیاهوی این دل سردی ها و گناه ها مرا بخواه و لحظه ای تنهام نگذار ای خالق خوبی ها،دوستت دارم دوستم داشته باش.
اگر از مطالب وبلاگ بهره بردید خوشحال میشم کامنت بگذارید.

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

ترک یک گناه

دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۲۴ ب.ظ

سلام

دوستان عزیز من تصمیم دارم طرحی ایجاد کنم که به تنهای موفق نیستم و نیاز به کمک و همکاری دارم

طرح ترک یک گناه تا محرم

دوستانی که میتونن همکاری کنن اطلاع بدن تا اگه تعداد به حداکثر رسید این طرح و اجرا کنیم و از ترک یک گناه بهره مند بشیم


  • saye tavakoli

نظرات  (۸)

  • جلال نیل دار
  • با سلام؛
    احسن به شما... خداوند ان شاء الله به توفیقات شما بیآفزاید...
    تا عاشورا فقط یک چهله باقیست...
    التماس دعا...

    نوکر محفل جلسات رسالت نوکری فردیس
  • فرناز فرزان
  • سلام سایه جان
    خیلی هم عالیه
    در ضمن لینک شدید دوست خوبم
    برقرار باشید
    ما هم هستیم.
    سلام فرناز عزیز شما هم لینک شدید ممنون از حضورت.
    دوستانی که تمایل به همکاری دارن توی پست بعدی اطلاعات کامل این طرح و می نویسم امیدوارم موفق باشید
    منم هستم
  • سید مهدی صداقت
  • سلام
    خسته نباشید
    بنده هم هستم
  • محمد جابرزاده
  • منم هستم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی